Shop Mobile More Submit  Join Login
Faleen The Cat Finished by BlazingBlueflash Faleen The Cat Finished by BlazingBlueflash
:iconsonicplz: "GIMME A BEAT THAT I CAN-"
:iconknucklesplz: "GIMME A STREET SO I CAN-"
:iconsonicthehedgehogplz: "GIMME A BEAT SO I CAN-"
:iconomg--plz: FUK THAT NOISE!!!!!

:iconyeahplz: YEAH!!! FUK YEAH!!!

:iconcommentplz::iconcritiqueplz:

Im digitally finishing shizz....:iconatnightplx:.

Digital Version of this sketch -

Im done ~blukatprincess....take your cat's ass and shake it somewhere FAR AWAY, to the land of colored pictures.

:iconbkpstrutplz:

:iconawesomeglassesplz: Awesome view XDD!!

Art (c) :iconblazingblueflash:
Faleen the Cat (c) :iconblukatprincess:

Ey, if any of yall wondering bout wtf that moment was at the top of the artist comments. One of our fellow Deviants here on the site got me caught up in listening to his vid which is also posted on his Youtube page posted har -> [link]
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconcadavera:
Cadavera Featured By Owner Mar 15, 2010
Colours are amazing and this character is so meek:)
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Mar 18, 2010  Hobbyist General Artist
Thanks!!!! I just luv her XD.
Reply
:iconripfrost:
Ripfrost Featured By Owner Mar 1, 2010  Hobbyist Digital Artist
OMG LOOK STARS!!!
:iconexplodelaplz:
anyway your getting better at the digi coloring keep it up :D
:iconbadassplz:
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Mar 2, 2010  Hobbyist General Artist
:iconbadassbounce:

Awwwww Yeah XDDD!!!! And Thanks man!!!

It was because of the tips I asked you for that helped me out!!! This one was bout 15 layers man!!! Thanks again for the help :iconsecrethandshakeplz2:.
Reply
:iconrayisshockedpplz:
Rayisshockedpplz Featured By Owner Mar 1, 2010
Do more. I'll critique this later right now I need to get high.
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Mar 2, 2010  Hobbyist General Artist
Take this!!!

:iconmushroomplz:

:iconmotherofgodplz: Use it wisely...
Reply
:iconrayisshockedpplz:
Rayisshockedpplz Featured By Owner Mar 3, 2010
Thank you.
Reply
:iconxjen-jenx:
xJen-Jenx Featured By Owner Mar 1, 2010  Student Digital Artist
Colors!
We need more pictures like this! :iconfuckyeahplz:
Or pedebear will rape you! :iconpedobearplz:
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Mar 2, 2010  Hobbyist General Artist
:iconimskepticalplz: Let him come....I don't fear him.......:iconatnightplx:.
Reply
:icontigerwithwings:
TigerWithWings Featured By Owner Feb 28, 2010
starish backgrounds wit awesome artwork is always a epic win!
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
Thanks!!!!

:iconuglymickeyplz: Im better looking then that picture XD!
Reply
:iconblukatprincess:
blukatprincess Featured By Owner Feb 28, 2010
OMG!! this is past epic MAN!!!
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
Gawd I hope so XDDD!!! I love it, and I better because it took me too dam long to finish XD!!! Your welcome!!!
Reply
:iconxxalontherodukixx:
XxAlontheRodukixX Featured By Owner Feb 28, 2010
sweet mother of mercy that's awesome :O
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
Mother of Mercy?.....I respond, :iconmotherofgodplz: to a higher power.

:iconraptorjesusplz: ME!!!

XDDDD, thanks man!!!
Reply
:iconxxalontherodukixx:
XxAlontheRodukixX Featured By Owner Feb 28, 2010
XDDDD the raptor jesus power is OVAH 9000!!!!!
Reply
:iconkyleprower:
KylePrower Featured By Owner Feb 28, 2010
I like it.
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
Thanks :icongreatjobplz:.
Reply
:iconsonia-the-hedgehog:
Sonia-The-Hedgehog Featured By Owner Feb 28, 2010
Awesomely done my friend and Quasimodo approves!!!!

:iconquasimodoplz: : Hell yes my friend and my hump loves it 8D
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
:icondatgypsyplz: Dat hump...Dat hump, dat hump, dat hump!!

XDDDD!!! OMG Don't ask me how I found that lol it was dam random!!! Thanks Danie!! RAINBOW UP :iconpluto3:.
Reply
:iconjuigi:
Juigi Featured By Owner Feb 28, 2010
this is just plain awsome, just like pie.
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
:iconheavyplz: PIE!!!

XDDDD, thanks man!!
Reply
:iconjuigi:
Juigi Featured By Owner Mar 1, 2010
lol no problem its just that cool.
Reply
:iconheilei:
heilei Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
Nicely done :D

Like the colour scheme XD
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
THANK U THANK THANK YOU TANK-

:iconlouisplz: TANK!!!!

:iconimhorrifiedplz: Oh shizzz...

XDDDD, Thanks!!! Took me a while to get it all together. The background was the most fun out of it!!!
Reply
:iconheilei:
heilei Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
TAAAAAAAAAAANK! :icontankplz:

No problem! XD
Reply
:iconsonicfoxbat:
Sonicfoxbat Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
whoa!...well done!..this is an amazing piece of work =)
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 28, 2010  Hobbyist General Artist
:iconamazingplz:.....You commented.....YOUR ALIVE XD!!!!

Thanks man!!! It took me a good while lol!!! Glad you like it :icongreatjobplz:.
Reply
:iconsonicfoxbat:
Sonicfoxbat Featured By Owner Mar 1, 2010  Hobbyist Traditional Artist
hahah alive n kicking!...sorry ive been away for so long...i just havent had time to draw anymore Dx...anyways...keep up the awesomeness! =D
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Mar 2, 2010  Hobbyist General Artist
XDDDD its cool man, priorities first man!!! And thanks XD!!!
Reply
:iconcooperthehedgehog:
cooperthehedgehog Featured By Owner Feb 27, 2010
Talking bout them TIG OL' wait a second... Awww she got a man ... I'm not gonna finish this comment XDDD nice work
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 27, 2010  Hobbyist General Artist
XDDDDDDDD, Dam you lolXDDD!!! And thanks man lol!!!
Reply
:iconcooperthehedgehog:
cooperthehedgehog Featured By Owner Feb 27, 2010
No probs juuce no time :iconohjoyplz::icon8dplz:
Reply
:iconskitchthewolf:
skitchthewolf Featured By Owner Feb 27, 2010  Hobbyist General Artist
you draw my girlfriends character really well!
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 27, 2010  Hobbyist General Artist
Draw? DRAW!!!??? AW MAN THAT WASN'T EVEN THE HARD PART :iconfrageplz:!!!

Coloring is for the birds man!!

:iconuglymickeyplz: What bout me?

:iconomg--plz: U sir Uglyl, is ugly!!!

That's bout all I got to say XD. Hope she'll like it since you do.
Reply
:iconscooby82101:
scooby82101 Featured By Owner Feb 27, 2010  Hobbyist Writer
Damn...this is really good xD
Reply
:iconblazingblueflash:
BlazingBlueflash Featured By Owner Feb 27, 2010  Hobbyist General Artist
XDDDDDD!!! If you say so lol!!! Thanks a alot forte XD!!!
Reply
:iconscooby82101:
scooby82101 Featured By Owner Feb 27, 2010  Hobbyist Writer
no problem =3
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
February 27, 2010
Image Size
2.3 MB
Resolution
1700×3246
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
419 (1 today)
Favourites
13 (who?)
Comments
38
Downloads
14
×